БР Чат

Неправилно уреден залог – 3.3 EUR 1Xbet – 21 Декември 2019

Разрешени EUR 3.3

Правописът и пунктуацията на автора на жалбата са запазени.

имам залог-според който само единият отбор трябва да отбележи в двете полувремена….другият отбор отбелязва…а ми дават залога губещ и ми обясняват че съм заложил че само отбор 1 няма да отбележи в двете полувремена…Не пише на залога-отбор 1 да отбележи в двете полувремена …а пише -САМО ОТБОР ЕДНО ДА ОТБЕЛЕЖИ В ДВЕТЕ ПОЛУВРЕМЕНА-което предполага че ако отбор 2 отбележи залогът е печеливш

БР коментари:

Тук смятаме, че казус няма! Вашият залог е ясен и касае само отбор 1 – в случая това е Удинезе. Вие сте заложил на „Само Отбор 1 да отбележи в двете полувремена – НЕ“, тоест Удинезе ДА НЕ отбележи и в двете полувремена. А Удинезе, както е видно отбелязва и в двете полувремена,  т.е. залогът ви е губещ. Този залог НЕ КАСАЕ Отбор 2!

Тагове
Всички: 2 жалби на 1Xbet (2)Напишете жалбаРевю
Все още имаш въпроси? Попитай нашите експерти!
Сайтът «» няма лиценз за България,
затова достъпът до него е ограничен.
Ще бъдете пренасочени към букмейкър
който оперира легално в България.
Вход / Регистрация